Nyårslöfte 2012

Men vilken dum data jag har,den gör inte som jag vill!!!(som alltid)

Jaha nytt år nu då o julen över-känns lite trist faktiskt och säkert har man gått upp massor i vikt hahahah som sagt -man är vad man äter hahahahahah!!!!
Mitt nyårs löfte detta året blev att försöka gå ner i vikt och att försöka röra mig lite mer-mer är bättre än inget.
Har ju massor av grav kilorna kvar :(   jag har ju som sagt svårt att träna som "vanligt" folk så om jag får mod i byxan så ska jag nog ge mig på vatten gympa hahhaha det är det eller simma som gäller för mig och min vrist. 
Men då måste jag ju gå ner i vikt innan för att kunna visa mig i badräkt/bikini #pust#...........

 jag ska inte skylla på min operation MEN tack vare den så kunde jag knappt röra mig på över 1 år plus att jag var gravid plus att jag slutade röka i samma veva.............så ja därav mina extra kilo(jajajja jag har ätit oxå)

vad har ni för nyårslöfte???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0