HATAR SNÖ!!



Jag var tvungen att bege mig ut i detta snö kaoset för att ta mig till BVC-Nathaniel skulle till läkaren.
Ge flikorna frukost sen ta på barnen massa kläder så dom inte skulle frysa och kunna ha skoj i snön på vägen ner.
Själv hade jag thermo leggings men fy vad jag frös...det brukar ta oss 15 min att gå dit ner-men det tog oss 40 min..fick stressa gärnet för att inte missa min tid.
Inne hos doktorn var allt bra han väger idag 6310 =) jag bara fasade för att gå hem-jag ville verkligen inte ..usch
men jag hade ju inget annat val.
Jag fick gå med vagnen baklänges och  fick all snö i ansiktet-kändes som om nån slog mig rakt i fejan..
det var så mkt snö--jag svor tyst för mig själv..
efter 45 min kämpande så ringde jag A Och var förbannad-jag kände verkligen för att lämna vagnen där och ta Nathaniel i famnen...såå nära..
men jag kämpade o kämpade..efter 1 timma och 20 min så var vi hemma.ÄNTLIGEN!!!!
Jag har ringt dagis och sagt till dom att om vädret fortsätter så här så har jag flickorna hemma-ingen chans i världen att jag bråkar med snön igen!!!

Tryggt o varmt hemma -här stannar jag =)

Kommentarer
Postat av: Arosak

Naaw starckas baby-mamma :D kan förstå diiig gumman , lider med dej faaan. Pusss

2010-11-24 @ 15:48:32
URL: http://arosak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0