2 Månader!!!

Idag är min "lilla" pojk 2 månader gammal,tiden går så snabbt fast det känns
som om vi haft han för alltid.
Det är skoj nu för han har börjat ge respons när man pratat med honom
så "svarar" han och ler-han skrattar väldigt mycket oxå !
Han har nu växt ur nästan alla sina kläder i stl 62,han är riktigt tjock och gó nu =)
Så snart ska vi inhandla lite kläder i stl 68 till honom.
Jag är på jakt efter pyjamasar utan ben och armar men har letat överallt men det är svårt nu på vintern.
För alla pyjamasar har långa armar och ben ,men kan inte ha det till honom för han blir så varm-speciellt när han ligger brevid mig.Han vill ligga nära nära.. gärna som en liten igel hahah det är jätte gosigt men jag sover inte så jätte bekvämt men snart ska han sova i sin egna vagga!!
Det är ju dom här små stunderna som är så speciella=)
Jag som mamma har ju amningen som är så speciellt för mig-finns inget mysigare och jag känner att vi kommer varandra närmare varandra-lär känna varandra =)
Fast det känns som om jag kännt han för evigt-min lilla plutt!!
Älskar mina barn så oerhört mycket-folk som inte har barn kan inte förstå hur det känns-det är ju för dom jag lever.
Att sätta någon annan före sig själv, att se det första leendet, se dom ta sina första steg, säga sina första ord!!
Då vet man att man lever =)


I LOVE MY KIDS!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0