Nathaniel 2 1/2 månad December

Tiden går så fruktansvärt snabbt, det är knappt så jag hinner med.
Nathaniel växer så det knakar.
Han är bara 2 1/2 månad gammal men,det känns som vi alltid haft honom.
Det är så roligt nu för han har precis upptäckt sina händer-han håller dom framför sig och verkligen studerar dom.
även fötterna är en intressent sak ,dom kan han försöka att få tag på och när ha väl få tag på dom så kittlas det för man ser hur han kniper med tårna och skrattar!! =)
Han har en sängmobil som han verkligen älskar-så fort han ser den så ligger han och skrattar och jollrar!
Igår stog jag och Andres och bara tittade på honom när han låg där lycklig i sin vagga o "pratade" med sin mobil =)
Har bakat lite lussekkatter idag med flickorna men hade inte laddat batteriet till kameran =( så det blev inga bilder på det !!!
Blev besviken för det blev bara ca 30st-men dom blev lite större än vanligt!


Här kommer lite nytagna kort på lille prinsen-tog dom för en timma sen.
Han har blivit lite rund =)







Min "lilla" knubbis =)



Kommentarer
Postat av: Jessica eriksson

Så sött han är min prins moster älskar dig så myckettt..

2010-12-11 @ 22:08:25
Postat av: nina

hahaha, sikken sötnöt!!!!

liten tjockis <3

2010-12-12 @ 22:06:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0